Cheese Cake ;D

today is a special day for us 5kreatif :) first of all , thanks to Fika lah sebab dia yang bagi idea nak buat surprise party untuk budak kelas 5 kreatif yang dah 17 tahun .. ehemmm .. untuk yang dah tua je . muahhaha . obviously aku tak diraikan lah kan? sebab aku paling mudaaaaa . HAHA . tapi aku meraikan sahaja :D mula-mula memang excited . aku lapaaaar je memanjang dalam kelas teringat akan cheese cake tersayang itu. lepas je habis waktu fizik , aku , fika and fatin a. terus turun bawah ambil port kat foyer . Fika pula berlari pergi kantin ambil barang semua masa orang belum rehat

sampai je kawan-kawan semua dah kumpul , aku la jadi tukang pegang kek . sama-sama kita orang nyanyi lagu Happy Birthday . wahh .. sweet moment lah tapi sayangnya tak ingat nak bawa kamera :( aku tambah 2 kali pulaaa kan? topping dia chocolate yummy yummy yummy! haha . well, apa2 pun aku memang sayang korang lah <3 ;)


pen aku nak habis dakwat , so aku terpaksa berhenti disini .byebyebye :)

No comments:

Post a Comment

Mencoretan anda diterima kasihan oleh saya =)