I mean... hey! why don't?

you a big ass dickhead mamma mooo is in jail fuking dick head get ur facts straight!!! blurrrrpppppppp ...

hello , peeps ....

BIG FIVE PERSONALITY TEST (ngantukkk ;O daripada aku membuta petang-petang macam ni , baiklah aku buat kuiz pasal diri aku )

Openness to Experience/Intellect
jawapan : You are somewhat conventional.

Conscientiousness
jawapan : You are neither organized or disorganized.
Extraversion
jawapan : You probably enjoy spending quiet time alone. really dudeeeee . somewhat like sometimes

Agreeableness
jawapan : You tend to consider the feelings of others. a big WHOAAAA!

Neuroticism
jawapan : You tend to become anxious or nervous.

hmmh .. being me is an art too aite ? tu semua jawapan daripada kuiz yang aku dapat . yang sebenar-benarnya hanya Tuhan je yang tau kan ? kalau aku tau , aku tak buang masa buat kuiz-kuiz ni la nak kenal diri aku .

ok bye . homework 0.0

No comments:

Post a Comment

Mencoretan anda diterima kasihan oleh saya =)