Kasut yang special .

tempat : TANDAS
gambar : setelah dibasuh
ini adalah kasut aku . :) special kan kasut aku . nak juga diambil gambarnya


entri pada kali ini menguatkan lagi firasat yang mengatakan aku pemalas . sikit je malas . tak banyak . jangan nak kutuk2 aku , sedar sikit kau pernah tak basuh kasut? ntah2 kasut kau pun dah bau sewage yang tercampur dengan bahan buangan *menjelir lidah*. Kasut tersebut dibeli oleh ayah aku yang tersayang pada tahun lepas . selepas setahun tidak membasuhnya , hari ini kasut itu sudah segar bugar apabila sudah dibasuh . kesian dia . kankan? ( kalau putih aku tak tau apa jadi dengan kasut aku . ish. ish )

ayah berkata : kalau tak basuh kasut , jangan harap untuk tahun depan ayah nak beli kasut baru

dengan itu aku TERPAKSA basuh kasut itu . :) sekiannnn..

No comments:

Post a Comment

Mencoretan anda diterima kasihan oleh saya =)