This post isn't hilarious .

OKey , last night i slept late and woke up at 11.00 a.m . anak dara kan? :P
yeah yeah ! so aku rasa macam dah ready sangat untuk menyambung tugas aku sebagai babysitter lah . bila bangun , gosok gigi , mandi , pakai baju , then i sense something weird . kenapa rumah aku macam senyap macam takde si chemong tu?
oh okey2 chemong tu mama papa dia bawa pergi klinik hari ni . monthly checkup i think? then i scream as loud as i can YAHOOOOOOOOOOOO! I believe i can fly ............. so aku free :)

then masuk bilik balik turn on this my little computer checking FB for sure lah kan . TRIBAL WARS also not ketinggalan . okey hari ni aku takde mood nak tulis fully english so ROJAK boleh? kalau kau orang semua nak layan dipersilakan , kalau taknak sila berambus :D
Secara mengejut dan setiba-tibanya aku berasa sungguh kesunyian . bukankah hidup ku ini memang penuh dengan kesunyian? eh tidak , kebisingan :) oleh kerana kebisingan selalu menjengah di telinga sampai taik telinga pun boleh cair , jadi hari ni aku berasa sungguh ke-alone-an . Dengan itu mula lah episod rindu oh serindu-rindunya kepada si chemong itu Aleesya . Maklumlah , bila ada benci2 bila tiada rindu2 . inilah manusia .
Teringat malam tadi tak tau kenapa aku leleh bila teringat kat air TEH , aku terus merajinkan diri menyusup ke dapur , memanaskan air lalu membuat air teh . aku duduk dia atas sofa lalu mencapai remote dan menekan ke channel 615 . di mana phineas and ferb sedang membuat aksinya . bila kelakar aku gelak , bila tak kelakar aku pun tak gelak . apa gila tak ribut tak petir tetiba nak gelak?

dalam pukul 2 petang begitu , aku mengintai di luar , lalu mendapati kereta yang ku sangat kenali muncul . itu lah si chemong dah balik . kakak aku memberitahu satu cerita kelakar yang membabitkan si chemong di klinik . memang kelakar sangat sangat sampai meleleh air mata aku menekan2 perut tergelak . hahahaha . korang kena gelak jugaa okey? sebab ianya sangat kelakar . nak tau apa ? tak payah la . aku tak reti nak menerangkannya . kui3 .
aku terasa bosan lalu meminta izin mereka untuk mengikut bersama balik ke rumah kakak aku . hanya semata-mata PS2 . sampai sahaja di rumah aku terus menerkam cd YAKUZA dan main sehingga la tak sedar dunia . pukul 5 begitu aku mendapat mesej daripada orang yang aku memang sangat2 menunggu mesejnya . iaitu , korang fikir sendiri la :)

selepas menunaikan solat maghrib , terus ke pasar malam dan aku membeli ayam UNCLE BOB yang sehingga menjilat jari itu dan satu ice blended . bila sampai di rumah , aku pun terfikir bahawa aku tidak sabar menunggu waktu untuk keluar bersama kawan2 dan juga Aliff Azham pada 25 hari bulan ini . yeyaaaayYY! itu sahaja. .. sekian

No comments:

Post a Comment

Mencoretan anda diterima kasihan oleh saya =)