tidur tidur tidur


itu adalah cebisan daripada dialog-dialog aku bersama wan rozainim . sekiranya kamu semua perhatikan dengan betul-betul , aku mengaku aku masih lagi tidak dapat mengubah perangai aku yang sudah sedia ada .

bukan itu tujuan untuk menulis entri kali ini . Tujuan utama adalah untuk berkata "IM PROUD OF MYSELF"
oh sungguh kamu semua fikir minah ni bangga jadi budak pemalas . jangan mengadili sesuatu sebelum kamu mengetahui itu semua
. malam tadi , sedang aku asyik mengonlinekan diri , aku tertidur di hadapan komputer sambil memegang tetikus . badan tersandar di kerusi sambil kepala menunduk lebih kurang setengah jam ..
ianya adalah satu kejayaan yang terbesar untuk diri akuu . kerana setiap seorang daripada kamu tidak mengetahui bagaimana susahnya aku untuk tidur pada permulaan walau ngantuk macam mana sekali pun . sungguh menyedihkan . tetapi satu keajaiban berlaku pada hari itu apabila mata aku berpinar melihat dialog di atas semasa hendak membalas lalu aku dengan senangnya tidur ....................... bila bangun , yang terimbas di depan mata adalah 'FACEBOOK' dan 'Wan Rozainim' .. dengan mamai2 aku gelak sendiri fikir nak balas tapi mata berair . tutup komputer secara ala-kadar , aku bangun lalu terus terpejam di atas katil . WAN ROZAINIM patut membaca ini . HAHAHA =P

tamat

1 comment:

  1. ooooooo :)
    sudah dibace,wan sememangnye disayangi:P
    HAHA(!)
    nik!nik!nik!jgan malas contohilah wan yang akan jadi rajin tahun depan! yeayyyy! haha
    tadi dh tnye mak ''mama bile nk beli brg-brg sekolah''?
    mak pun membalas ''haha,awal lagikan?nanti kite pergi''
    wan rozainim(*haha)pun membalas ''baiklah!terlebih rajin nak sekolah :P''

    BUKTI WAN SEMEMANGNYA AKAN MENJADI RAJIN TAHUN DEPAN (!) WAH!WAH! bukan mcm ko ade ke patut ''bangga'' menjadi malas -___-' haha

    thank you dear for the post :)

    ReplyDelete

Mencoretan anda diterima kasihan oleh saya =)