P/s : I LOVE HER too .



SAYAAAAAAAAAAAAAAAAAANGGGGGGGGG kau wahai Wan Rozainim :) tunggu raya la nanti aku maafkan kau :P haha . kidding XD kau tak pernah buat salah dengan aku pun lah . :)) Seriously sungguh terharu dengan entri di atas . aku sangat berbangga disayangi sama ini Wan Rozainim . haha :PP thanks so much untuk ucapan yang kau buat kat atas ni. but yang aku tak berapa agree "i thought you never grow up" tapi sekarang siapa yang tak grow2 lagi?? haha . seriously aku suka perangai kau yang kadang-kadang agak ribena tu . haha . Sepatutnya adik kena minta maaf dengan kakak kan? . kelakar lah pula apabila dibahasakan diri ini adik bersama kakak wan rozainim :P

Apa-apa pun , hope kita kawan sampai bila-bila la kan kan kan wan rozainim ;D Walaupun kau lebih rajin daripada aku , cuma nak ingat kan kau jangan lupa SPM . ingat SPM bukan PMS . haha . May Allah Bless you lah Wan Rozainim . Tunggu 22 March la hang punya birthday aku membina post sedemikian special for you :P

P/s : KAU CURIK GAMBAR AKU TANPA KEIZINAN ! :P


2 comments:

  1. HAHA :)
    owh!owh! tak payah puji lebih-lebih:P HAHA(!)
    owh i love you to <3
    just sudently remember
    ''eh! birthday nik kesayangngan nie :)''
    to buat post special,just for you ;D

    -____-' wan mmg perasan matang je kan?haha

    ReplyDelete
  2. aku puji sikit je la kan?? hahhahaha .
    WAN memang selalu perahsantan :P

    btw , wan thanks again .
    LOV YAA <3 :P

    ReplyDelete

Mencoretan anda diterima kasihan oleh saya =)