This post isn't scary

When i was a little kid i admit i was a coward . Little chicken-hearted with a kind of ghost-stuffs . laugh at me now :P so yeah i admit it . Whenever it was the time to go sleep , i will speak the pray loudly as i can . I ask mom to accompany me first . i was in standard three my sister not always at home . she was in colleague . I'll collated all the pillows on the edge . dah la dulu katil aku queen size. haha . Squint your eyes look closely to the lists below. Some of you or whoever might admit it :

Tukar bahasa ibunda pula XD

1. Bila tidur menghadap dinding . Belakang rasa macam ada apa2 je . Dengan itu , aku selalu menghadap selain dinding (sila fahamkan) so , belakang akan terlindung dengan dinding . takkan hantu boleh lekat kat dinding kan?

2. Bantal akan menutup muka aku . supaya aku tak akan nampak . kadang-kadang aku intai juga nak tengok keadaan okey tak :P

3. kaki akan aku simpulkan sampai atas . selimut sampai leher . sebab otak aku selalu terimbas takut ada orang tarik kaki ke :p

4. nak tidur aku takkan duduk atas katil . kalau duduk pun kaki aku bersimpuh naik atas . macam dalam cerita supernatural ada benda yang tarik dia ke bawah katil

5.bila kakak aku ada kat rumah dia jadi mangsa suruh pandang aku . aku pandang dia . dia jaga belakang aku , aku jaga belakang dia . hahahha . yang ni paling lawak apabila diimbas kembali XP


hahaha . macam-macam la . tu semua imaginasi aku bila tengok tv . dulu kalau tengok misteri nusantara , hanya ALLAH sahaja yang tau bagaimana aku rasa :P Bila dah meningkat sikit umur dalam tingkatan 1 sampai tingkatan 3 ntah kenapa aku kurang percaya . tetapi sebagai umat islam aku harus percaya bahawa mereka semua makhluk ALLAH . InsyaALLAH tak payah nak berlindung dengan dinding . ada pendinding lebih kuat . even busut semut pun boleh terlindung . iaitu SURAH kalam ALLAH . :) sekiannn

No comments:

Post a Comment

Mencoretan anda diterima kasihan oleh saya =)